02 March 2012

Pengalaman pertama kali menjadi seorang ummi

salam...

sejak dah dapat title ummi memang masa tu rase cepat, laju dan pantas. dan macam nak request supaya 48 jam sehari..boleh?hehehhe..banyaknyer perkara yang nak disetelkan dalam masa sehari...
buka je mata da siang...xsempat nak tutup mata da siang balik? aduhhh..tapi entah kenapa x terasa seperti beban pun..tapi seronok dapat jalankan tugas sebagai ummi + isteri + suri rumah + pekerja.
kalau nak diikutkan memang la amat penat, tapi bile tgk si manja yang jadi racun n penawar tu rasa senang n geram plak....heheh
bila da jadi ummi keje x lain x bukan dok mengoogle kisah jadi ibu la, kisah anak la n most important sekarang yg memang aku follow sangat pasal breastfeeding. dan kat sini aku dengan bangganya nak announce yang aku adalah ummi yang memberi susu ibu secara exclusive to my baby Anas... dan aku rasa nak bagi morale support untuk sesape je yang nak fully breastfeed baby dorang..memang kepuasannya x terhingga,..
so maybe untuk next entry aku nk brief sikit la pasal breastfeed nih..bukan xnak brief sekarang, tapi sekarang da 7.17pm...too much thinng to do..hehehe
daaaa tata :P

No comments: