06 April 2011

me BACK!!!

wehuuuuuuu...setelah sekian lame bercuti akhirnyer hambe kembali semula ke dunia blog hambe yg serba kurang nih...setelah melalui satu lagi tahap dlm hidup ni rasenyer macam lain macamcket..hehe
xtau la nak cakap lain macam yang macamana..kang korang da tempuh macam aku korang tahula..by the way Alhamdulillah everything berjalan lancar seperti yang diharapkan. rs lega sebab semuanya da berakhir dan berlalu yang ade skrg hanya perkara yang harus ditempuh didepan. walaupun da berdua tapi masing sebenarnyer masih sendri PJJ la katakan PJJ a.k.a PERKAHWINAN JARAK JAUH. ngeeeee. ermm da jadi isteri org da yek aku ni? bahagia x? giler ko x bahagia..kahwin ngn org yg kita sayang n cinta.. semoga perkahwinan ni kekal bahagia hingga ke akhir hayat.

2 comments:

nikaviolet said...

hye...smbung gegar 1000 blogger...
salam perkenalan...sudi2 lh dtg blog nika..

http://nikaviolet88diary.blogspot.com/

Sedang Mencari said...

alhamdulillah puan,dpt nikah dgn org yg dicintai...jarak jauh skejap jer tu...bulan dpan dekat dah...hehehheh