23 March 2011

2 hari lagi

wuhuuuuuuu
2 days more as 'dara bujang' ... ngeeee
puas la aku dok tanye2 kengkawan yg bese draw inai nih kt jln tar tuh ade x org melukih time weekdays nih. seme xtahu. then aku tanyer kawan x reti cakap aku nih mek google la.. then .... TARAAAAAA!!!! http://nedhenna.blogspot.com/ . finally then aku jumpe dia. ned nama dia @ nadia khalid. org nama nadia mmg suke gune nick nih ned/nut/nad sbb aku ade 3 org kwn name nadia n 3org tuh mmg gune name nih. tapi 3org tuh sorg pun x reti lukih inai.gagagaggaga!!!! x sabor nk tunggu ned lukihkan inai kt tgn aku nih...bukan x sabor nk kawen yeeeerr..lps je lukih inai aku blik kmpung la wei...tp tggu inai kering dulu. maybe t.hari pas jumaat kot. lgpun preparation byk yg dah ciap. xde pening2 lagik. hasil balik everyweek to settle it. so smpi ptg jumaat tu xde la nk bz2 lagik. mungkin bz la kit. then esoknyer ciap la kau tan. nikoh le plak. debor dop? ngeee..xmo PK lagik lerrr.
tadi da lias ngn ned psl payment n so on la.. so ned sudi nk dtg rumah kol 8 pg jumaat tuh..means ko kne bgn  awl la ye tan..nk berinai. ned ckp amik ms 3 jam. hurmmm. xpe la.aku sudi je. yg pnting santik sangat2... ko ya muh! tgk segala pic dlm blog ned..jatuh cintan mak! ne xnyer aku dulu lukih2 gak inai nih zmn2 dulu. buat gak utk pengantin tp dulu la. now x dah since kije jauh nih. mls ah. lgpun aku buat x secantik ned buat..mmg cun nok!!!aku over xcited nih. kalo leh nk suh ned lukih mlm ni gak..tp tunggu je ned dtg jumaat nih!!! wuhuuuuu!!!

4 comments:

grOundnUt said...

Amboi seronok tak terkata berinai yer ..semoga segala berjalan lancar yer ..^^

Intan Maizura Ibrahim said...

insya'allah
TQVM

nadia_fendy said...

tunggu ned dtg yer..terharu sbb intan post dalam blog intan ttg henna ned.. (^^,)

Eiza GreenAppleKu said...

salam kenal dari follower no.53.