16 March 2011

memng nak kena blogwalking ke?

dulu2 awal2 bukak blog nih aku rajin gak buat blogwalking nih
now da malas..x popular pun aku nih. tapi sape2 yg buat blogwalking tuh aku xdela nk nk ckp pe. hal memasing la kan. nak dtg singgah silakan..kalo tinggalkan jejak lagi dialu2kan. tp ade sesetengah blog femes tuh ko jgn harap la tuan tanah tu perasan kehadiran ko walaupun tinggalkan jejak. sedangkan awal2 bukak blog pun derang giler buat blogwalking kan. pape pun watever. even aku pun penah gak. tp cam xbest carik publisiti ni. jd nek segan plak. tapi ade gak sesetengah blog yg aku masuk n aku berkenan mmg aku akan tinggalkan jejak aku. bukan aku eksen yer tulis entry mcm nih. x sekali2 tapi saje aku nk tulis camnih...sbb ade sesetengah bloger femes ckp meluat tgk blogger baru masuk blog dia n tinggalkan jejak mintak follow balik..ok then. derang da femes kan...n dimaklumkan sekali lagi bukan aku terase derang ckp gitu cume just nk tulis je. sbb bg aku korang da femes so jgn bersikap unfair pd pendatang baru. suppose ko encourage n bg la support cket kan. ke org femes ni takot dorg akn jatuh kalo ade  pendatang baru yg ade aura gempak x hengat?!!!

No comments: