01 March 2011

1st day on MARCH


bangun je pagi nih terus terase heartbeat gerak dengan kencang..kenapa? da 1hb March 2011 rupenyer. hurmmm..hemmmsss, another 25 days to go..gulpppp!!! nebes gak..nak abeskan sisa terakhir sebagai orang bujang..haishhhh. ade org tanye best x nak kawen? soklan jenis ape tuh? aku xde jawapan. yang aku tahu start masuk tahun baru nih aku asik nebes je. nebes, nebes dan nebes..ngeee.walaupun bukan aku yang nak salam kadi tapi aku lebih nebes dari org yang nak bersalam ngn kadi tuh. okla okla..xmoh citer panjang yang nih...
yang aku nak cakap yang ni sebenarnyer..pagi tadi dalam tren sampai kat mane tah, ade 2 org budak laki masuk. tapi aku amat speechless giler babes dah..dorang punyer dressing  kan...ngeeee ???$#%&^@^. aku jadi konpius kot2 aku da kembali ke zaman batak batu. arghhh..konpius. macam kanibal pun ade dah aku tgk. giler arghh..
gambar hiasan
(kalau jumpe macam ni aku rase ni adalah normal)
gambar hiasan
(tapi kalo jumpe camni aku jadi pelik)


okay..maybe ade org akan kate aku kolot ketinggalan zaman kampungan dan sebagainye. tapi ini ke moden? ok sebelum tu ... yg aku jumpe tadi lebih dasat dari gambar hiasan diatas. aku tgk macam kanibal kat amazon..aku rase org primitif yg dok kat africa n amazon or mane2 tempat yg still ade lagi primitif ni x buat camtu... mengaku diri seorang yang moden dan sebagainya tapi mentaliti xubah macam zaman batu 2-3 juta tahun dulu. kenapa mesti macam nih?banyak lagi cara untuk berfesyen... tapi aku rs semacam sangat tadi bile berdepan dengan orang2 yang macam tu. aku rs kecian sebab dia letak diri dia jauh ke belakang. kalo ditegur akan mengganas. terlalu prmitifkan..?? aku tahu ade yang x suke denga fact nih.. tapi aku bercakap sebagai org yg normal yang biasa. memang aku mengaku aku org yang kolot dan konservatif.

No comments: