25 February 2011

puppy rumah sebelah

semalam balik kije siBOBO yang sambut aku..berlari2 dia ngejar aku..cehhh!!mcm aku nk bg candy kat dia. PERASAN LA KO BOBO!!! dah tu smpi je depan rumah BOBO mintak izin nk masuk rumah,,, heheh of course xboleh BOBO..nanti mek ti marah ko...bising2 siBOBO nih. dah tu siPUPPY sebelah kuar..tercangak2 dia tgk BOBO..dok bersimpuh dia sembag2 ngn siBOBO nih.

siPUPPY ni name dia daniel..tgk dia suke nk borak2 ngn aku kalo tau aku balik kije

dia borak2 ngn BOBO (tp BOBO x masuk dlm screen plak)

xtaula pe yg dia ckp ngn BOBO ms ni bersungguh benar DANIEL nih dengor

p/s**DANIEL ni suke goyang2kn bontot dia ngn pusing setempat bile dia nampak aku kat luar rumah sebab dia nak suh aku tegur dia comel..

4 comments:

Dda Ly said...

huhu daniel name nye? aduiiiyai! huhu

jemput ke rumah,
http://laydie-dda.blogspot.com
keep in touch ye..♥♥♥

Intan Maizura Ibrahim said...

hai..TQVM

meowwmania said...

sgt comel la si Daniel nih gewamm!!

Intan Maizura Ibrahim said...

daniel mmg comel..kalo dengar sore dia lg jadik gerammm..manje sesangat...dia phm lak tuh ckp melayu..heheh