12 February 2011

F&N outrageous ORANGE

salam...
sekian lame aku mencari ni

F&N oren...(ngengenge)


akhirnya ku temui jua..heheh. PELIK? xpelik sebab aku da lama cari asik2 aku jumpa MIRINDA oren..lainla MIRINDA dengan F&N ni... lain, memang x sama. aku punyer kempunan nak F&N oren nih. xtahu nape susah sangat nak jumpe. tadi aku pegi jugak la ke kafe sebelah nih dalam kepala memang aku da redha la untuk amik MIRINDA oren tu untuk hilangkan kempunan aku yang berminggu sudah nih.. tetibe bila aku bukak je fridge kepunyaan kafe tersebut aku ternampak BLING BLING F&N nih...weeeeeee!!!!! saye syukeeee!!! :)))))) terus je aku sambar! kesnyer sebab aku takot org lain amik dulu hahaha. hasilnyer skrg da jadi tin kosong. dulu2 ms zaman aku sekolah rendah sampaila sekolah menengah memang susah nak dapat rase minum AIR TIN nih. tahu sebab ape? sebab kami org kampung yang x berape senang. hidup serba sederhana. so dulu masa skolah kalo ade kawan yang tetibe bawak air tin pegi skolah pasti budak tu anak org senang. bagi aku dan beberape orang kawan lain yang sederhana ni kalo nak sangat minum air tin ni kiteorg share duit untuk beli. hehhehe.. sebab tu bagi aku mende2 macam ni terlalu banyak nostalgianya. xsemua bernasib baik kan.. bagi sesetengah orang mungkin xrasa macam tu sebab mungkin membesar di kawasan bandar dan hidup serba ada,.. bagi org macam aku yang hidup serba sederhana NI AIR TIN tu dulu hanya dapat kalo tetibe mak or abah tetibe beli untuk kasik kami adik beradik berebut..hehehhe. now da besar pun da kerja dan da senang leh beli air tin nih..bukan setakat setin tapi sekaton...tp xleh amalkan selalu xbaik untuk kesihatan. sekali sekala nak rs pe salahnyer.

No comments: