24 February 2011

mood weekend

owhhhh...sungguh x bermood kurasakan kini..owhhhh..kenapa la aku amat malas ketika ini..owhhh intan maizura anda sungguh tidak baik begini, anda seorang pekerja...kini aku didalam mood weekend yang amat sangat. ermmmm...esk pon aku plan nak excuse awal, boleh?ke x boleh? arggghh..bolehkan jugak.!! aku jugak dalam mood yang mengantuk sekarang. sangat tidak bagus intan maizura...hemmmmmsss!! semakin teruk anda ini. asik malas saja..sungguh xbagus untuk pembanggunan negara.

dalam kepala aku ni hanya PK kan siBUBU n baby2 yg baru dilahirkan, owhhh!!!,, xlupe pada siITAM yg juga baru melahirkan..mesti sangat meriah kan waktu ni kat rumah.ngeeeeee. malam ni harus ke save pet untuk beli hadiah kelahiran baby2 baru yg merupakan ahli famili baru tuh...

BUBU wait for ummi ya!!!! miss u too. (mesti bubu akan buat muke pling sdih dan kecian sanagt nanti bile tgk aku sampai..owhh rindu bangat dengan teknik muke sedih BUBU itu)

1 comment:

Anonymous said...

follow me back yeah.!

http://syaphye.blogspot.com/