16 February 2011

langit x selalu CERAH

salam...
entah xtau nak tulis ape..hati x seronok. hurmmm...langit tu x selalu cerah. sekarang pun kalo nak hujan tu xde dah mendung2 or mukadimah dengan guruh n petir n kilat. harap hati ni x lama mendung gini. ape la yang aku nak buat untuk hiburkan hati nih... ape yek? ape eh?
cakap pasal mendung n hari x cerah n hati x gembira nih...pagi ni ade sorang kawan bercerita tentang diri dia..dia ngan aku ade masalah yang sama dan sakit yang lebih kurang sama. (sebenarnye sama) cuma dia berada di peringkat awal dan aku berada di tahap 4. bezanya selepas dia operation last year dia ade komplikasi sekarang. tapi aku plak..alhamdulillah selepas operation segalanya baik sampai sekarang..cuma aku perasan kadang2 aku xleh kawal perasaan aku.. mungkin betol cakap doctor penyakit macam ni memang mengganggu emosi sebenarnya. back to kawan aku tuh, hari ni dia akan masuk bilik operation, semoga segalanya berjalan dengan lancar dan pulih dengan baik. memang bukan senang nak hadapi perkara macam ni dalam hidup, berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul.

2 comments:

grOundnUt said...

adessss....itu lah dia lumrah kehidupan...^^'

Intan Maizura Ibrahim said...

kacang: btol la tuh...tu tandanya DIA selalu ingat kita..Alhamdulillah