16 February 2011

pening2 LALAT

salam...
seriously pening lalat giler aku hr nih la...adoiiii...banyaknyer keje. tp aku x kire nak tulis jugak. aku rasa la lipatan2 kat otak aku hari ni bertambah2 jumlahnyer..sebab hari ni aku paksa diri aku untuk buat semua nih,..buat semua keje, ciapkan semua oracle report..tp x ciap2 jugak..huaaa..makin buat makin banyak error..ngeeee. tensi tensi tensi!!! bile aku dapat idea nk buat yg ni aku bukak report nih..tengah2 buat yang ni tetibe teringat report yang tu..bukak yang tu pulak,! keje giler! aku da pening LALAT. paling tensi aku kene ejas layout report. adoooiiiiii!!! memang menguji kesabaran. line2 itu langsung tidak boleh dok diam. aku stress. tapi aku suke jugak kerana tetibe aku tgk jam sudah pukul 4.30pm..wahhhh!!!dah nak balik rupanya. shukeeeeeee!!!wiwiwiwiw :)
sekurang2nya berjaya jua aku sibukkan diri aku nih hari nih. tidaklah teringat pada cuaca mendung yg akan sebabkan baju2 aku xkering di ampaian. tapi malam ni ade sesi kaunseling luahan perasaan. nak hilangkan mendung sorang kawan. kecian dia. sampai xboleh buat kije dia hari ni..jgn risau darling..malam ni aku temankan ko..my shoulder is yours tonite.aku ready utk dengar semuanya. sekurang2nya ko rs ringan esk pagi. jangan tensi2..pesanan untuk diri sendiri jugak.

No comments: