08 February 2011

WAHAB'S CENDOL vs MALIS CORNER

last week aku layan Jalan - jalan cari makan (JJCM) @TV3.so ade 1 segmen dia tu psl tajuk yang aku post kat ats tu..so aku x pegi lagi kat WC nih.so x boleh nak review lebih2 tapi tadi aku buka page WC ni kat FB, then terlihat sesuatu...it is true?ataupun ini adalah propa kepada pesaing WC?so to those that read this u can visit this link http://sweetlittleneil.blogspot.com/2011/02/wahab-best-cendol-in-town-is-it-best-as.html?spref=fb sebab aku pun xtahu kebenarannya..malam tadi baru nak decide pegi WC tapi xmau pi lagi.nak tunggu masa senggang cket.then baru aku nak review betoi2 punyer.
ape2 pun bek aku review MALIS CORNER to those who read this can visit goodfood fotopages nih.dorang ade buat review pasal MALIS CORNER nih.ape2 pun dia punya Char Kuew Tiwm memang terbaik wokkk!!!lokasi MC ni kat Taman Bunga Raya Setapak dekat2 dengan Kolej TAR. tapi ade satu lagi branch kat area Danau Kota.so leh la pusing2 nanti..enjoy!!

sedap x nampak?
bukan sedap dimata je malah sedap di lidah dan di perut

No comments: