11 February 2011

HEADER baru !!!

salam...
bru letak header... snarnyer da lame nak letak header nih..since aku pun beginner kan beria giler nak edit n pilih gambo yg sesuai utk dijadikan header..cari punyer cari jumpe juge akhirnyer..tp actually gambo ni da pnh uplod dulu ms 2nd entry kot..xde tajuk tros citer je..heheh. ms tu aku memang men taram je tulis and buat blog nih.xde tanye2 org sbb;

1)malu nak tanye
2)outdated (sbb da beribu org ade blog aku bru nak buat)
3)xkan buat blog pun nak tanye (kate org IT?ngeeeeee...)

ape2 pun da bjaya ade blog sendiri..yeay!!! tapi yang penting bg aku ade blog bukan trend..aku mmg minat menulis..mmg minat since aku tahu menulis. dunia diary (bhs lama) ni da lama aku involve. xpnh xde diary. memang setiap kali abes mukesurat aku akn ade diary yang baru...TAPI diary aku bukan akan bertukar setiap tahun baru. diary aku hanya akan bertukar bile da abes or aku jumpe buku kosong yang menarik..n diary aku berjaya diceroboh oleh TUNANG aku...grrrrrr..itupun ms aku dok kt sepital lame sgt thn 2009..ciap dia luahkan perasaan lg kat c2 (terharu siott) oklaa.. ape2 je memang aku tulis kat diary. now kan da moden selari dengan perkembangan sekarang yang semakin serba canggih. kemane2 je org akn bawa laptop. ipad, dan macam2 jnis i la skrg nih. tp aku ni org IT yg bukan miss. gadget n bukan jenis hi-tech jugak. aku bese je cume keje la dlm bidang IT ni. segala yg aku ade adalah HAK MILIK KERAJAAN MALAYSIA..heheh
cessss..panjang plak aku melalut... aku nk uplod pic betuah yg jd header aku nih..tp mmg nmpk pelik..jgn ingat aku pregnant pulok sebab gambo ni aku nmpk boncit! grrrrr. jahat tol editer sofwey gambo ni!! (x kasi muke langsung!!!)


aku nampak macam pregnant hurmmmm...
b4 aku end up entry ni just nak share klip ni (klik URL ni http://www.youtube.com/watch?v=Vzffk1RblvI) member opis aku tgh giler lagu nih gara2 HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH. hehehehhe

No comments: