01 February 2011

Apa Khabar NYANYAU

rindu...tiba2 teringat nyanyau.
apa khabar la nyanyau kat sana.jauh di mata.susah pulak nak jumpa.
kali terakhir jumpa masa aku hantar report praktikal aku.masa tu nyanyau betol2 da berdikari pandai panjat bumbung hostel lg tuh.uiskkk.risau aku.tapi tetibe aku dengar bunyi org ketuk pintu buka je tgk nyanyau depan pintu.nyanyau da pandai.ehhehe.
teringat masa memula bela dia kt hostel.penuh taik mata.sampai la jadi hemsem.pastu ramai pulak yang sayang dia.masa tengah penuh taik mata tu semua pakat sepak terajang dia.bila dia da hensem seme nak belai.tapi seme kt hostel jerejak tau nyanyau kucing aku.hehehhe.fevret nyanyau ayam goreng.kalo bagi ayam sambal ke ayam rempah ke kompom x makan.memang nak ayam goreng betol2.cess.tapi xpe memang akusayang dia dulu.bagi minum susu dutch lady.hihihi.sebab tu dia gemok makan friskies sampai boncit and bulu jadi cantik.last day kat hostel sedih giler.noli sampai nak bawak balik tp xdapat.aku lagila xdapat.sebab balik naik bas express.haishh.nasib nyanyau.tapi dia dapat banyak tuan baru yang baik.ms aku jumpa nk hantar report prektikel dia da ada tuan baru.aku tau budak tu suka kucing.dia selalu bagi nyanyau makan dulu.ms aku sampai pun dia suh nyanyau pg kat aku.ngeeee.aku tau nyanyau skrg mesti da besar and da ade aweks.haihhhh.agak2 nyanyau ingat aku x?
nyanyau membesar


see..
how handsome he is

nyanyau recovery dari taik mata yg banyak

No comments: