21 February 2011

selamat datang ISNIN

salam...
cuti weekend 2hari, menulis pun jadi cuti gak..ngeh2... weekend xde yg menarik sangat lerrr..ermm pe je yang aku buat ek? sabtu pagi g jog kat tasik titiwangsa, pastu balik rumah lepak kat rumah smpi petang. malam ain datang meronggeng ke rumah...tido 3am layan saturday nite muvie. xnk dah tgk citer pasal animal nih..touching plak. beria aku nanges nengok story anjing2 tu rs mcm nak pegi je kutub selatan selamatkan anjing2 tuh. ;( ... oh ye, lps abes jog tu aku pusing kat car boot sale..g breakfast jap. then aku jumpe org jual rabbit, alahai comelnyer la. tetibe datang rs nak bela rabbit plak. nak.. nak... geram.geram.geram.comel!!! semalam dok rumah aje x buat gape2., petang je kuar jap, p makan. nasi goreng pattaya, xabes pun makan, bukannyer aku membazir ye. perut lapar tapi xleh nak teruskan. kalo paksa kang jadi lain plak. malam tadi layang MENTOR... hahaha, sungguh aku xfaham dengan org2 yg pegi ujibakat tuh. pe la yg dorang PK kan ek? btol2 xfaham. but tahniahla sebabnyer korang ade high confident level. kalo suh aku p pejabat pos ak mgigil nak tanye pape kalo ade masalah. pe lg nak suh pg nyanyi depan2 org rmi ciap masuk TV. jadi bhn gelak ketawa org. tp xpela, setiap org kan ade interest masing2. pape pun selamat maju jayala pada semua yang terpilih tu yek.

2 comments:

Ina said...

As Salam..maizurah..kenapa pegi pos opis pun menggigil??..hik..hik..
terima kasih folo blog saya.
http://inanazir.blogspot.com

Intan Maizura Ibrahim said...

ina..u'r welcome..hahha sy mmg nebes n pemalu orgnyer..hihihi