11 February 2011

TODAY IS FRIDAY

Salam...,
giler kentang..hari ni dah Jumaat..memang bercinta giler arhh nak bangun subuh tadi..5x snooze baru aku bangun.hehehe.hasilnya aku memang lambat bekejar ke stesen tren wangsa maju. sampai je kat stesen universiti pagi tadi da macam lari pass baten ngan si fizah. mane xtaknye aku yang lambat.kecian kat fizah.heheheh.tercungap2 aku tadi.tapi xpe la aku pun da lama sangat x jog nih. stop masa hujan xbenti last month. ni nak start balik memang MALAS sangat.ngengenge .tapi aku akan cube untuk mulakan balik.hihihi.
esok xtahu nak buat aktiviti pe..hurmmm idea?nk jalan2 KL?duit tgh tipis pesen aku nih kalo berjalan kena ade duit sebab mata aku ni ms aku pg sekolah dia xpegi..tinggal kat rumah tgk TV kenal ngan pesen2 dunia nih. tu yang xleh kalo nampak baju, kasut, sandal, wedges, handbag, tudung n pape je la pesen terkini.kompom nak membeli. bak kate tunang aku kasut aku da boleh jual balik. tudung aku da boleh jual kt soping online tu.baju2 aku leh hantar palestin. handbag aku da leh jual kat pasar siti khadijah..boleh?jahat tunang aku.dia dengki. sebab dia xde minat high class cam aku. taste dia same je yg tukor kaler je. itupun kekadang dia tukor..heeeee.tp ok pe aku suke seme tuh. ce aku minat same cam dia giler mancing. tenat dia nanti. aku request ambassador machine ke, hawk ke..baru dia tahu.huh!!! tapi sekarang tgh kasik pengajaran kat dia. aku tgh merajuk lg.biar dia. biasa ye nak buat aku marah2..huh!!!kali ni btol2 nk kasik dia serik n blajar dr kesilapan...kasik dia rindu banyak2 lg.aku sonok je dpt sms, miskol yg banyak2 tuh snarnyer.nge.nge.nge.

No comments: