25 February 2011

lewat 15minit

hari ni aku terlewat 15minit..amik kau!!! urgghhh..perot aku meragam (psstt..boleh ke citer camni?)..aku da panaskan enjin kete..rase2 macam nak bertahan..ermmm..owhhh tidakk!!!aku offkan enjin kete itu then dengan cool aku memanjat tangga rumah (FLAT seksyen 2 W.maju). tibe2 BOBO (kucen manja) melompat2 tengok aku naik ke rumah semula (argghhh..ke tepi kau BOBO, aku ade urusan penting!!!) masuk2 je rumah..owhhhh...!!!TIDAK!!! laili didalam bilik air..urrghhh..aku buat cool. akhirnya laili selesai..aku dengan tenang melangkahkan kaki ke.........ermmmm enak,selesa..bersiap dan dengan tergopoh gapah aku memecut ke DUKE..errkkkk.!!! brek..da nk sampai tol..JAMMED!!! okay..da dijangka. relaks follow the flow. 8.07 min masuk perkarangan parking..begitu dan begini dalam kete aku masuk tepat 8.15am. xpe la...tapi yang bestnyerrrr breakfast ade org belanje ALHAMDULILLAH SYUKUR. minggu ni murah rezeki betol. hahaha

p/s**aku rs mcm tah pape je citer ni..poyo, mcm bdk skolah TING.1

2 comments:

grOundnUt said...

LOL punya post...sempat lagi kejar kat DUKE eh...ekekeke...^^'

Intan Maizura Ibrahim said...

hehehehe...citer tragis sungguh nih.