12 February 2011

cont... on 12/2/2011

salam
pg tadi ade call mak...eh bukan pagi tapi malam tadi. actually diskas pasal majlis kawen aku. so bertanye kabar tentang anak aku yg aku tinggalkan ngn mak aku tu sape lg kalo bukan siBUBU... cerita psl siBUBU yg terperangkap dek PERANGKAP TIKUS hari tuh. aku nak tahu kalo2 dia xsehat ke sebab da terkena gam tikus ne la tahu kan lalok or addict bau gam tikus tuh. hihihi. mak aku cakap da ok. cehhh!!! kejap je insafnyer pastu mengganas balik. tapi bulu kat bahagia badan memang da botak cing..ngeeee. sebab da tercabut dek kerana gam tikus tu. ms aku call mlm tadi mak aku cakap dia macam tau2 je aku yg kol sibuk dia mencakar tgn mak aku nak tepon tu jugak...x caye? tp seyes BUBU mmg pelik. dia kucing pandai sebab dia RUSSIAN BLUE CAT hihihi... dulu dia macam konpius identiti. sebab pe aku cakap gini? sebab dulu2 ms dia kecik2 n ms dok ngn aku kt Tmn. Melati tuh kalo dia makan mmg lawak sebab dia akn amik makanan tu dengan tangan n masukkan dlm mulut dia.hahahh..mungkin sebab dia tengok aku makan guna tangan kot... then paling xleh blah kalo dia tido mesti dia terkencing...ishhh sungguh aku xfaham!!! now aku rs dia da pasti yang dia memang kucing kot. hahahha.. tp dia punyer degil masya'allah..al-fening aku dibuatnyer now mak aku yang fening melayan kerenah dia.

muke FB ...hehehe

No comments: