14 February 2011

BERITA HARIAN vs BEAUTIFUL NARA

salam...
bru pas bace BH tadi..bukan on9 tapi paper ye...frontpage pakcik org asli kena gigit nagn rimo (harimau)..seram mak!!! tgh dok nk menyumpit tupai lak tuh..tp paling xthn sebab bini dia yang berjaya mengalahkan rimo tuh hanya dengan sebatang senduk kayu shj.. dasat!!! kagum!!! ngaummm .hehehe. bini dia berjaya mengatasi perasaan takut berhadapan dengan binatang buas tu..tp aku se yg lebihnyer sebab harimau tu memang takut dengat senduk kayu tu...hikhikhik
abes bace BH bace lak BN (Beautiful Nara)... zizan nk ganti Wahid ngn FF..lerrr. aku rs cmm x setuju je..pastu ALLY dah engaged? ngn gadis melayu lg tuh...
now... kepala tgh pening nih...kne amend balik result slip report nih..adeissss... mentor aku plak ade election hr nih... adoiiii. bertoing2 pale aku. tinggal 1 je lg nih...xleh pk dah nih. aku mcm da migrain rs berdenyut2 plak kepala aku ni nk kuarkan data yg aku da drop dr report nih  utk portal view last year...cane aku nk letak balik..pastu dia punyer field pun xtahu kt belah mane..ngeee. semoga aku akan dapat petunjuk jap lagi.

No comments: