22 February 2011

YE KE ? ? ?




red rose means LOVE
 Betol ke mat2 saleh cakap february ni bulan kasih sayang? soklan cepu mas ke x cepumas nih? hurmmm...aku xpenah perasan pun seme nih selama ni. selama bercinta n sejak kenal cinta xpenah pun ade hari2 tertentu untuk tunjukkan kasih sayang baik dari anniverssary berkenalan, bercinta, birthday or bertunang ke mmg xde. bile rase nk romantik2 aku n si dia men taram je hari pape pun. so kiteorg xde special day..bukan xde langsung (mcm tipu je kan) ade la tapi biarla dalam hati je kan. sesame kami je yg tahu. kan kite ni bertemu kerana Allah, bersama kerana Allah, dan segalanya adalah kerana Allah.
Tapi bulan 2 ni aku rs mcm banyak mendung je kat hati. bukan hati aku ye (tapi ada la cket, pape pun dapat diatasi) ni cakap psl hati2 org lain..hati2 org yg rapat ngn aku. xpe, ceritalah aku sudi mendengarnya. mcmane korg seme sudi mendengar luahan aku..begitu juga aku..kan kite semua saling memerlukan... banyak juga kisah2 n berita sedih yg aku tolong dengarkan sepanjang february nih... March da nk sampai ni harap2 akan sampai langit cerah yg selalu hangat. kepada kawan2 yang hati masuk wad tu aku akan selalu doakan agar cepat2 well soon. kalo perlu berlari kite lari la, kalo perlu panjat kite daki la., kalo kite perlu berenang menyelam la tapi jgn sampai lemas ye. tapi kalo terpaksa lepas, lepaskan la kalo itu adalah jalan yang terbaik,..sebab kadang2 itu adalah pilihan yg terbaik. tapi bg aku kalo cakap pasal hati dan perasaan, tlg jgn mintak org lain bg pendapat untuk kite buat keputusan sebab itu hati dan persaan kite bukan hati dan persaan org lain...tapi pendapat org lain aku xtahu. ni kan blog aku,buku aku, tulisan aku n hati aku...so ini lah yang aku tulis..if org lain nk advice lain aku x kesah, setiap org kan ade pandangan masing2. saling menerima mungkin ade yg boleh dipertimbangkan.
sekian...



p/s: aku harap semuanya akan selamat dan selamat berbahagia

2 comments:

Anonymous said...

Tiap hari adalah hari kekasih..
suker..~~

Intan Maizura Ibrahim said...

yupsss..hari2 semarakkan kasih sayang