14 February 2011

citer TGH MLM tadi

salam
tgh malam tadi aku berborak ngn tunang aku..pasal keje aku.hurmmmmm. kalo ckp je psl keje nih mesti ngeluh punyer, bukan aku x syok keje sini. ok . semenyer ok. tapi nak citer keje lepas kawen... n bukan plak bakal suami aku tu x kasik aku keje pas kawen. tapi sebab pas kawen nih kiteorg kene aplikasikan PJJ (PERKAHWINAN JARAK JAUH) tu yg jadi xde mood je nak keje...kalo aku ni maintenance bese2 or selera x besar xpe gok pas kawen nak jd full time housewife...hurmmmm. aku pk kalo la memang xde harapan aku dapat tukar ke Kuantan Campus, aku nak resign and find another job kot. then aku ni macam ade pasang niat jugak..if aku berjaya ke Kuantan Campus aku nak sambung degree kat UMP. if possible la. ingat nk further same2 ngan husband aku nanti..hurmmm,.. harap2 ALLAH permudahkan segalanya. Amin ... (sgt susah didlm hati)

No comments: