09 February 2011

http://kucing2terbiar.blogspot.com

salam
sudah masuk hari rabu pertengahan minggu utk minggu ini. hari ni terpanggil untuk review ckit tentang blog yang bagi aku cukup istimewa. http://kucing2terbiar.blogspot.com/ kepunyaan encik Al Bakri. beliau tinggal di kaki bukit tabur. sesiapa yang pernah sampai ke bukit tabur pasti akan bertemu dengan kesayangan2 beliau yg bermain2 di kawasan persekitaran terutama PEACE yg beliau gelar The Legend of Bukit Tabur..ade kawan2 yang pernah sampai sana pun pernah terserempak dengan diva legend tuh.memang jinak.dan yg sangat dorang pelikkan macam mana kucing boleh berkawan baik dengan anjing.
ape yang aku nak ceritakan..now aku rs PM (nickname utk tuan punyer blog istimewa tu)vtgh dalam kesedihan ataupun berkabung sebab anjing peliharaan beliay siBulat da tiada.perginya bodyguard beliau secara tiba2.mungkin itu yang buatkan PM terase kehilangan yang amat sangat...aku sendiri speechless n xtahu nak tulis ape.
memang teringin nak buat special page untuk PM tentang blog dia yang cukup istimewa.dan aku pasti PM juga seorang yang sangat istimewa. dia cepat tersentuh dengan stray animal esspecially cats n dogs. kagum dengan kesungguhan beliau memelihara kesemunaya dalam kedaan yang cukup baik dan persekitaran yang harmoni.
sejak aku jumpa blog kucing2 terbiar ni memang terus jatuh cinta dan sentiasa follow up.awesome.itu je yang mampu yang aku cakap.cukup low profile.mungkin akan ada yang akan terasa mahupun tersinggung dengan stat aku nih but PM tidak ada sebarang profit yang beliau dambakan untuk segala kerja yang beliau lakukan.bukan macam certain blog yang menjadikan kesayangan mereka sebagai profit.sorry to say this.i love that cat.but dont like the way that owner treat and show how much he loves his cat and use his cat to gain profit.
to PM keep it up..TQ

teruja tengok kucing banyak2


this one i'm not sure which is Aman or PEACE (Bukit Tabur Legend)
both quite similar


this is Bulat (RIP)


this is the reason why i keep saying that PM n his cat is awesome.
p/s: sy harap PM xkesah sy pimjam gambar2 ni dari blog PM

No comments: