07 February 2011

ME BACK!!!

Salam,
selepas 4 hari bercuti dengan jayanya finally kembali semula ke KL ni pg tadi. aku gerak dari kampung lebih kurang pukul 6.10am singgah di R&R Temerloh untuk isi minyak dan meneruskan perjalanan ke KL alone..cecece speaking plok..
okies sepanjang jalan ok je..cuma aku kepelikkan setelah sampai kat area dari Karak - Genting Sempah berderet kereta tersadai kat tepi jalan.fuhhh!!mujur aku x balik dari sabtu,semalam dan malam tadi.hiway karak jammed teruk kot.dan hari ni tokey2 towing pakat2 senyum sampai telinga.mane taknyer sepanjag dari lepas tol karak sampai ke genting sempah tuh bape banyak aku jumpe lori towing dok mentowing segala janis kereta dan lori jugak (lori ayam) giler ahhh!!!aku dapat bayangkan kedaan jalan semalam.semestinya dasat. even ms sampai kat genting sempah aku da cuak sebab aku ingat jammed banyak sangat kereta sampai jadi 1 line je.rupe2nyer itu kereta yg berhenti sebab kepenatan.kat area bukit tinggi xyah cakap la.memang banyak yang tersadai kot...nasib baik aku decide nak balik pg tadi.cuma aku kena jammed kat DUKE je.dari mula naik DUKE smpila turun dekat MONT Kiara.lps tu dengan jayanya aku masuk PJ.ok..hehehe
so 4 hari dok rumah memang heaven..khamis tu pg berjalan2 bawak semua ank2 sedara jumaat xde aktiviti
niat nk pegi ke taman mini binatang kat Temerloh..tapi dah tutup rupe2nyer puas la terpusing2 lastly we all seme pegi ke taman tasik temerloh kasik budak2 tu panjat cket,punyer la seronok dorang then perot da lapar moh le kite seme ke KFC..heheh pak anjang belanje..kikiki


balun la korang kat playground nih

alya ..ko saje tayang gigi kapak ko ye

mcm tok ca pun ade gok aku nengok along aku nih

kasik la can kat orang frust bedal mainan budak2.
ade bini cam xde bini tetap bujang

the owner: ehhehe


 sabtu ke kuantan attend ain bertunang sambil aku distributed wedding card aku..ihihihi (kaler baju ain dekat2 dengan kaler baju yang aku pakai turqoise tua)

ko berjaya kecunnan ko ms nih...huaaahaa

seyes very the gojes ko inn this time..glowing abes

 

No comments: