12 February 2011

Sabtu Day

salam...
kalo ade yang ketawa or senyum2 dengan tajuk entry ni silakan..heheh. sebab aku xtahu nakletak tajuk pe la. tapi rasa macam nak menaip rasa2 macam banyak idea. tapi bile ade depan PC ni terus terkaku..acewahhh!!!ehehhehe...tadi ms on the way keluar dari rumah rase cam semacam je pesal nampak kabur je rupe2nyer bukan mata aku yang kabur daaa..jerebu. KL dilanda jerebu ke? ke pandangan mata aku je yang berjerebu.


berjerebu kan? scene ni aku amik ms aku lalu kt area mont kiara depan SOHO KL
snarnyer aku amatla mengantuk..tp xleh tido. lagi 1 memang aku xnak biasakan tido petang nih. tadi layan hindustan kat TV2, tp xleh blah la ngantuk. dalam kepala ade banyak idea nk tulis tp xnak kuar2 idea nak menulis nih...adeiii.kat TV3 ade DIL TOL PAGAL HIL (eh btol ke aku spell nih?) alaah..pape je la kan bukan Shah Rukh Khan nak bace pun kan. so aku decide untuk kuar dari rumah mencari rangakain internet. hehehe dan hadap la FB aku nih..ade kawan lame tgh chat. tapi aku mls nak layan.. bukannyer ape suke cakap mengarut2. xpaham btol aku org mcm nih. suke cakap perkara yang ktor2..xde motif btol..kepala da mental sangat.aku x suke la..ingat aku ni jenis ape nak cakap ngan aku tentang perkara yg mengarut nih..HUH!!!

No comments: