03 March 2011

cepatnyer da KAMES dah?!!

ngeeee...minggu ni mcm cepat je berlalu kan..cepat n cepat n cepat..nebes la. nebes lebeh2 nih. adoiiiii.. xsuke rase mcm nih. rs mcm nk pegi intebiu pastu kne speaking. haaaa.. itula rasenyer pastu rasenyer mcm kne buat presentation depan foreigner ngn PM plak..adoiii..kecut perot mak nihhh!!! after di counter kan betol2 dari tarikh hari ini x termasuk hari ini tinggal bpe jam je lagi kot. ngeeee. ape aku nk buat untuk jam2 terakhir sebagai org bujang nih?
wowowowow!!! xmo citer la..makin nebes. kepada yg da bace citer kematian aku tuh sure korg bengang x henti sebab korang sure nak bace cerita yg ade mati2 yang sedih2 gitu. hahhaha. jangan bengang2 beb. ce korang bace betol2 kompom korang dpat satu nilai yg positif. kenape aku xnak masukkan citer berunsur kematian dalam cerita kematian aku nih..ni pun aku dapat ms aku g kursus thn lepas. kire cam motivasi gak la nih. same mcm BA bagi,,,cerite kne psl kematian yg menginsafkan. ms tu seme org la buat cerite sedih n kematian. pastu lastly ms bace balik kiteorg seme kene hentam ngn facilitator tuh. asal mati je mesti citer org mati. xboleh ke korang positifkan words MATI tuh? then kat sini aku amik peluang untuk tebus kembali kesilapan lepas dengan mempositifkan MATI tu... xdela org nk cakap ending citer melayu kalo bukan kawen mesti mati.. itu je. so then sekian terima kasih.

**p/s: ya da bace jangan mara!!!heheh

3 comments:

Papa meow said...

Pokok cili papa dah mati
pokok tembikai dah mati
pokok kacang dah mati

banyak kematian berlaku di rumah sejak musim panas lepas.

(bz campur malas siram pokok huu~)

Intan Maizura Ibrahim said...

heheh..moralnuer PM kne letak ekon la kat poko2 tuh..ciapkan rumah n buh ekon mesti aman damai macam kt cameron gitu..hehhehe

Tutup Blog said...

dtg singgah sini dear!

Rajin Follow eh!: "Cute Stylish Shop"

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"