01 June 2011

Demam Nora Elena

Assalamualaikum....

merujuk entry di atas... YES!!! aku memang tengah demam NORA ELENA...ngeeeee.
ini semua gara2 sorang kawan yg suruh aku tgk series drama nih..aku mmg ade problem besar kalo tgk series drama nih, sebab aku akn terlebih emosional dan akn addict dan akan jadi macam2..owhhhh demam tgk SETH TAN...tidakkkk..hubby da boring..dia lain xde perasaan tgk ape pun macam tu je..melainkan rancangan mancing2!!huh!!! tp aku ade pendapat sendiri ttg cerita nih..aku da bace novel yg diadaptasikan untuk drama ni..ok ulasannya adalah xsehebat drama ni...jalan cerita dlm novel agak bosan.ok jgn marah pada yg suke dgn novel ini pendapat aku je..personal opinion.

5 comments:

uhooi said...

Very nice this blog!!
visit our blog at http://uhooi.blogspot.com/

Rosmawati Yusof said...

Meow-meow, apa khabar..?

Intan Maizura Ibrahim said...

semenyer baik2 je...yg kt blakang rumah n kt depan rumah...

grOundnUt said...

kAcAng tAk peRnah tEngOk pOn citE tu..hUhUhUhUhUh...=(

Intan Maizura Ibrahim said...

hah!!!masya'allah...satu mesia gempak ngn nora elena nih..tp da last day la semalam kacang..leh tg kt tonton.com la