27 May 2011

hahahah..suke2!!suke2!!!

Assalamualaikum WBT..

seperti yg kita tahu hari ni adalah hari jumaat...so as usual aku lunch kt rumah..x hari jumaat pun mmg aku balik rumah stiap kali lunch hour.
hari ni macam hari2 yg lepas rutin bg kucing kt blakang rumah tu makan...hari2 mmg tingin sgt nk pgang meow2 tu seme..finally aku dpt jugak..wohoooooo!!!
ptg semalam dpt pgang je..ats cabaran groundnut utk menTAKE pic meow2 tuh..hari ni aku cube pancing lagi meow2 tuh..dorang kali ni da agk jinak even aku ade pun kt c2 dorang akn dtg makan tp utk pegang mmg x mungkin...tapi pada hari jumaat nan mulia ini aku BERJAYA lg skali n siap kidnap lg...hahahahahaha..tp dpt sekor je..xpe la yg penting dpt gak lepas rindu dendam nih hehehehehe
xmo taip panjang2 lagik
nah amik tengok bukti2 yg ade nih; :P

ermmmm....nak bg nama ape ek? (muke yg bengkek sebab kene kidnap)

diam je dia wlupun muke mmg stress xrela

comel x?comel x?

tolong la jadi meow sy yg ke 100...pelizzzzzz....

ni xtahu la pe puncanyer?malu ke? segan ke?takot ke? mmg xpasti

**p/s:hubby xcaye aku bjaya tangkap dak nih..siap 3G tunjuk bukti...HAHAHAHHA

No comments: