05 May 2011

Edisi saje2...suke2

As salam
boring nihhh...sejak transfer kt IMC ni (Kuantan Kampus) satu kije pun aku x sentuh lagi. sbb satu kije pun aku x dpt dr former AISO sini. gempak kan. tp kije yg aku bg kt dia utk CFS mmg banyak. cian dia. hehehe. da msuk hari ke3 mmg aku dok lepak2 men FB ngn jelajah ke blog2 orang laen..cuci mata.
sejak 2 menjak asik letih je..aku se x cukup tido la....hubby tido bdengkur la lani...adoiiii (xtau ape puncanyer) 2-3 hari nih dia jd gitu.maybe pnt kot hari2 balik kol 12-1 pg...kecian.aku da belikan breathe right..tp cam x jadik je. hurmmmmm..!!!
oh ye..semalam ms jenjalan kt belog2 org lain jumpe belog nih seeknpick..seyesli ni mmg belog baru yg panas dari oven gituuu..dia buat on9 sale. jual tudung. aku ni mmg pantang la kan tgk tudung instant. so rembat 2 tros. material cotton ngn Thai Silk for awning. ok ni bukan nk promote or provoke or kipas2 or watever..tudung ni mmg best la yg pertama aku fallinlove with the design (cam corak cotton viscose) tp material dia cotton t-shirt yg agk sejuk n ringan..awning dia kemas. n muke jd sweet ngat. pastu dia punyer owner pun cute la weh..model tudung utk belog dia sendiri n she's mama to be tau in advance la nih. by the way thx to ekin ye sbb htr smpi ke pintu rumah lg tuh...hr ni da pki da pun.

**ps: kang da ade gambo aku uplod gambo aku n tudung baru ye

3 comments:

seeknpick said...
This comment has been removed by the author.
seeknpick said...

Terima kasih yg tak terhingga pd kak intan. sgt2 senang berurusniaga dgn akak. muah muah. tq coz shopping kat seeknpick. thanks a lot kak..-ekin-

Intan Maizura Ibrahim said...

likeeeeee