28 January 2011

HARI NI DAH JUMAAT

Assalamualaikum WBT

hampir berakhir minggu ni...nxt week adalah minggu yang baru pada bulan yang baru..hurmmmm.then start counting the day intan maizura ibrahim.huhuhuhu.27.03.2011.hopely everything will going smoothly.02.02.2011 ada speech plak kt gombak.igtkan sebelah pagi.rupenyer buat petang.baru nk skip office hour belah ptg tu sbb nk drive balik jengka tros.. :( cancel.adeiiisss.malam ni ingat nak g kat save pet kt setapak tuh.nak cari ubat kutu la.harap2 dapat yang berpatutan ckit RM nyer.hari carik x jumpa.jumpa syampoo kutu jah.xbest la.nanti 2 3 hari naik balik kutu tuh.kesian sangat dah tgk si emon tu tergaru2 dek kutu.badan pun jadi macam kurus je.pastu habes yang lain2 pun berjangkit.kecian.
emon
(masalah:kutu)




lets move to other story.pg tadi aku mencari top up maxis rm10 kat uia ni.then, ms kat kedai tuh minah ni jual useable fragrance tau.aku ni pun minat nak beli tgk harga pun murah semacam je.rm3 per pack.ade plak perisa vanila hurmmmm...mmg tergedik2 la nk beli kan.bile minah tu tgk aku tergedik nak beli dia pun cakap kalau beli 3 rm10.so aku pun pk huiyoo murahnyer!!!teruja.
tapi sbnrnyer teruja kebodohan..lepas je kuar dr kedai tu kan bru aku terPK 3pack rm10.kalo 1 pack rm3...?????damnnnn!!!ok thats all.xnk citer lebih tentang kebodohanku itu.then kire extra rm1 tu aku donate je la kt dia.

inilah mendenyer rm3 per pack beli 3pack rm10 je
(hahahahha...stupid dam dam!!)

No comments: