31 January 2011

HARI TERAKHIR UNTUK JANUARI 2011

SALAM
entah kenapa sekarang aku seronok sangat membilang hari.kalau dulu nak ingat hari ini hari apa pun aku susah.hihihihi...
minggu ni minggu yang penat sangat.memang giler penat.jumaat malam sabtu ke carrefour dengan si siti (cari barang2 dapur tapi aku terbeli sesuatu.ape2 pun aku suke sangat dengan belian aku malam itu.hihihi...sabtu siang ke PERTAMA COMPLEX ambil kad kahwin aku.lepas tu tunggu si zaha plak.berjalan ke JLN TAR.wahhh da sehari.malamnyer B sampai.lepas tu ke MALIS (tmpt makan fevret).ahad siang nasib baik hujan.xjadi pg zoo negara.so kiteorg tros g KLCC nak sangat masuk petrosains.aku sampai mabuk2 dok dalam tu 4 jam tanpa henti..lps tu htr B blik.tp smpi masjid jamek je.kalo smpi bukit jalil aku akan pengsan.sbb mmg aku da flat giler dah.
so now aku masiih mabuk.now nk uplod gambo2 pd hr tu bersama belian aku pd mlm itu..hehehh

ini lah belian pada malam itu.heheh

tgk tudung2 kt belakang tuh..mmg lost kejap ms dok kt cni

buzker
abg ni mmg terer nyanyi tanpa henti

zaha..mcm dak darjah 6 (nape la hang x besar2)

hasil pd hari itu (nti kite g lg ye zaha)

ni hanya utk sepasang baju je baru lebih kurang 14 warna dengan lebih kurg 5 jnis manik

wink..wink..kad jemputan yang da ciap.tggu la kehadiran kad ni dtg mjemput ye

thermal camera kt petrosains

2 tickets for us


awesome

No comments: