27 January 2011

No Title...ngeee

Januari tinggal beberape hari je lagi ni weh...hurmm..pastu Februari and ofcourse MARCH will be coming.ngeeee nervous tetibe. mau x nervous nak tamatkan zaman bujang nih.adeiiii.risau plak.ok la malas nk citer panjang2 lagi da.aku nk upload gambo je. oopps.sebelum terlupa.semalam ade buat research ckit pasal meow.aku cari pasal CATNIP.rmi sgt dok ckp psl CATNIP ni so aku pun nk tau la CATNIP tu pe coz aku pun xpnh dgr.sbb aku ni pnternak kucing kampung je.xpnh sekali pun aku bwk g vet kalo dorang sakit demam ke ape.semenyer aku bg panadok je n bagi minum air suam.makan nasik lauk sambal belacan pastu ikan bilis.tu je.kadang2 je dapat makan friskies.semenjak da kije and ade duit lebih ni  la bru bebudak tu merase nk makan friskies,wiskes bagai.tp bile ditukor ke yg mhl ckit x sentuh pon.bazir je.kucing kampung jakun cket...ngengenge...so ms dok google psl CATNIP ni aku jumpe RUSSIAN BLUE CAT. yang menariknya BUBU aku tu RUSSIAN BLUE CAT.. fuyyyyooo!!! kucing aku RUSSIAN BLUE CAT !!! wowow!!!!ptotla ms memule aku jumpe dia aku pelik nape kaler dia mcm kaler biru2 gitu.tp aku bela je la.tp mmg susah kot.sbb dia ssh nk jinak mgkin sbb x biasa tgk org kot... k la nk uplod gambo BUBU ngn gambo2 kucen RUSSIAN BLUE CAT yg aku jumpe ms men google..
zaaaaasssssz!!!
Russian Blue Cat
Source: Google Image

Russian Blue Cat
Source: Google Image
BUBU the Russian Blue Cat
Source: Mine
BUBU the Russian  Blue Cat
Source: Mine
Russian Blue Cat
Source: Google Image
gambo2 ni ade gak yg campur2 ye dengan yang copy n paste dr google.ngeeee.tapi nampak sama kan?sbb aku rasa RUSSIAN BLUE CAT ni mmg punyai habit and sifat yang sama. actually and seriously au mmg teruja dengan BUBU sbb aku baru tahu dia ni adalah RUSSIAN BLUE CAT and ni pertama kali aku dapat kucing spesis special macam ni selain dari siam dengan DLH tu.yang tu senang dapat. sebenarnya ada banyak lg gambo2 lain si bubu ni.tapi xlarat nak menguplod seme.
ok enjoysss.

No comments: